pühapäev, 14. aprill 2019

Milline näeb kool välja näha 10 aasta pärast?

Kuidas toimub info esitamine (õpitava esitamine)?

Praegu näeme igapäevaselt, et õpilased ei ole harjunud iseseisvalt töötama. Näiteks sageli tuleb video üle rääkida, võib olla 10 aasta pärast osakavad. 
Igaüks saab töötada oma tempos, uus materjal esitatakse video või lugemismaterjalina. Eeldab iseseisva tööoskusi, omavaheline suhtlemine peab jääma


Kuidas õpitu kontrollimine toimub?

Õpitu kontrollimisel kasutatakse rohkem IT-vahendeid, et vähendada õpetaja töökoormust. Selleks peaksid levima lihtsalt  kasutatavad (ka eesti keelsed) keskkonnad. Internett olema kõikjal saadav ja töötama tõrgeteta. Kindlasti peaks jääma ka paberkandjal tööd. E-teadmiste kontrolli jäävad alles ka  õpetaja kontrollitavad ülesanded. 

Kuivõrd on kasutusel robotid? 

Robotid õpetaja asendajana kasutusel rohkem III kooliastmes ja gümnaasiumis. Robot on õpetaja abiline (kontrolltööde parandamine, ekooli täitmine, vanemate kirjadele vastamine jms) ja õpetajal jääb rohkem aega õpilastega suhtlemiseks

Milline roll on õpetajal koolis? 

Õpetaja on õppimiseks sobiliku keskkonna looja, innustaja. Inimliku suhtluse looja ja eeskuju. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar